Articles Published in Other Journals
OYUNUN ELEŞTİREL DÜŞÜNME ÜZERİNE ETKİSİ: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN BAKIŞ AÇISI
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.8, no.2, pp.23-37, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Çocuklar Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.38, no.1, pp.159-183, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
DİYALOĞA DAYALI OKUMANIN 48-60 AYLIK ÇOCUKLARININ DİL GELİŞİMİNE ETKİSİ
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.25, no.2, pp.535-550, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ebeveyn Tutumlarının Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Mizaç Özellikleri İle İlişkisinin İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.0, no.42, pp.226-239, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Mizaç Özellikleri İle Dil Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.16, no.1, pp.20-38, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğrenme Merkezlerini Düzenlemede ve Yönetmede Kullandıkları Stratejiler
5. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi, 18 - 21 October 2017
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Öğrenciler Hakkindaki Görüşlerinin Belirlenmesi (Uşak İli Örneği)
International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 May 2017
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Öğrenciler Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi (Uşak İli Örneği)
İNTERNATİONAL TALENTED AND GİFTED CONFERENCE: NEW APPROACHES AND EDUCATİONAL PRACTİCES, 4 - 06 May 2017
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE MÜZİK VE DANS
The 1st International Conference on Studies in Education (ICOSEDU’2016), 23 - 25 August 2016
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Mizaç Özellikleri ve Ebeveyn Tutumları Aarasındaki İlişkinin İncelenmesi
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 02 September 2015
3-6 YAŞ ÇOCUKLARININ TELEVİZYON İZLEME, BİLGİSAYAR KULLANMA VE KİTAP OKUMA SÜRELERİNİN DİL GELİŞİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
The Sixth International Congress of Educational Research, 5 - 08 June 2014