A. TIĞRAK Et Al. , "Öğretmenin sınıf disiplin stratejileri ile ergenlerin okula ve akademik yeterliğe ilişkin algıları arasındaki ilişkiler," 7. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi , Ankara, Turkey, 2012
TIĞRAK, A. Et Al. 2012. Öğretmenin sınıf disiplin stratejileri ile ergenlerin okula ve akademik yeterliğe ilişkin algıları arasındaki ilişkiler. 7. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi , (Ankara, Turkey).
TIĞRAK, A., KURT, D., SAYIL, F. M., & KINDAP TEPE, Y., (2012). Öğretmenin sınıf disiplin stratejileri ile ergenlerin okula ve akademik yeterliğe ilişkin algıları arasındaki ilişkiler . 7. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi, Ankara, Turkey
TIĞRAK, ARCAN Et Al. "Öğretmenin sınıf disiplin stratejileri ile ergenlerin okula ve akademik yeterliğe ilişkin algıları arasındaki ilişkiler," 7. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi, Ankara, Turkey, 2012
TIĞRAK, ARCAN Et Al. "Öğretmenin sınıf disiplin stratejileri ile ergenlerin okula ve akademik yeterliğe ilişkin algıları arasındaki ilişkiler." 7. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi , Ankara, Turkey, 2012
TIĞRAK, A. Et Al. (2012) . "Öğretmenin sınıf disiplin stratejileri ile ergenlerin okula ve akademik yeterliğe ilişkin algıları arasındaki ilişkiler." 7. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ARCAN TIĞRAK Et Al. }, title={Öğretmenin sınıf disiplin stratejileri ile ergenlerin okula ve akademik yeterliğe ilişkin algıları arasındaki ilişkiler}, congress name={7. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2012}}