M. O. KARAHAN, "Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zeka Uygulamaları," In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , İzmir: Serüven Yayınevi, 2022, pp.371-406.
KARAHAN, M. O. Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zeka Uygulamaları. 2022. In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , Serüven Yayınevi, İzmir, 371-406.
KARAHAN, M. O., (2022). Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zeka Uygulamaları. Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar (pp.371-406), İzmir: Serüven Yayınevi.
KARAHAN, MEHMET. "Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zeka Uygulamaları." In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , 371-406. İzmir: Serüven Yayınevi, 2022
KARAHAN, MEHMET O. . "Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zeka Uygulamaları." Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , Serüven Yayınevi, 2022, pp.371-406.
KARAHAN, M. O. (2022) "Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zeka Uygulamaları", Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar . İzmir: Serüven Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEHMET OZAN KARAHAN}, chaptertitle={Müşteri İlişkileri Yönetiminde Yapay Zeka Uygulamaları}, booktitle={ Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar }, publisher={Serüven Yayınevi}, city={İzmir},year={2022} }