İ. KARAKOÇ And A. SEZER, "İlköğretim II Kademe Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularının Öğretiminde Çoklu Zekâ Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.2, pp.9-20, 2007
KARAKOÇ, İ. And SEZER, A. 2007. İlköğretim II Kademe Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularının Öğretiminde Çoklu Zekâ Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.2 , 9-20.
KARAKOÇ, İ., & SEZER, A., (2007). İlköğretim II Kademe Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularının Öğretiminde Çoklu Zekâ Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.2, 9-20.
KARAKOÇ, İSA, And ADEM SEZER. "İlköğretim II Kademe Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularının Öğretiminde Çoklu Zekâ Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.2, 9-20, 2007
KARAKOÇ, İSA And SEZER, ADEM. "İlköğretim II Kademe Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularının Öğretiminde Çoklu Zekâ Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.2, pp.9-20, 2007
KARAKOÇ, İ. And SEZER, A. (2007) . "İlköğretim II Kademe Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularının Öğretiminde Çoklu Zekâ Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.2, pp.9-20.
@article{article, author={İSA KARAKOÇ And author={ADEM SEZER}, title={İlköğretim II Kademe Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularının Öğretiminde Çoklu Zekâ Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi}, journal={Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2007, pages={9-20} }