M. SEZGİN And G. BORAN, "Basın İşletmelerinin ve Dağıtım KanallarınınTekelleşmesi Açısından Etik," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.13, no.81, pp.309-322, 2020
SEZGİN, M. And BORAN, G. 2020. Basın İşletmelerinin ve Dağıtım KanallarınınTekelleşmesi Açısından Etik. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.13, no.81 , 309-322.
SEZGİN, M., & BORAN, G., (2020). Basın İşletmelerinin ve Dağıtım KanallarınınTekelleşmesi Açısından Etik. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.13, no.81, 309-322.
SEZGİN, MURAT, And Görkem BORAN. "Basın İşletmelerinin ve Dağıtım KanallarınınTekelleşmesi Açısından Etik," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.13, no.81, 309-322, 2020
SEZGİN, MURAT And BORAN, Görkem. "Basın İşletmelerinin ve Dağıtım KanallarınınTekelleşmesi Açısından Etik." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.13, no.81, pp.309-322, 2020
SEZGİN, M. And BORAN, G. (2020) . "Basın İşletmelerinin ve Dağıtım KanallarınınTekelleşmesi Açısından Etik." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.13, no.81, pp.309-322.
@article{article, author={MURAT SEZGİN And author={Görkem BORAN}, title={Basın İşletmelerinin ve Dağıtım KanallarınınTekelleşmesi Açısından Etik}, journal={THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES}, year=2020, pages={309-322} }