S. AYMAZ And P. CAN, "Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Marka Bağlılığı Üzerindeki Rolü," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.25, pp.3443-3466, 2020
AYMAZ, S. And CAN, P. 2020. Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Marka Bağlılığı Üzerindeki Rolü. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.25 , 3443-3466.
AYMAZ, S., & CAN, P., (2020). Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Marka Bağlılığı Üzerindeki Rolü. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.25, 3443-3466.
AYMAZ, SERDAR, And POLAT CAN. "Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Marka Bağlılığı Üzerindeki Rolü," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.25, 3443-3466, 2020
AYMAZ, SERDAR And CAN, POLAT. "Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Marka Bağlılığı Üzerindeki Rolü." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.25, pp.3443-3466, 2020
AYMAZ, S. And CAN, P. (2020) . "Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Marka Bağlılığı Üzerindeki Rolü." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.25, pp.3443-3466.
@article{article, author={SERDAR AYMAZ And author={POLAT CAN}, title={Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Marka Bağlılığı Üzerindeki Rolü}, journal={OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={3443-3466} }