E. DOĞANAY KOÇ, "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNE KARŞI YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI," Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.2, pp.628-641, 2024
DOĞANAY KOÇ, E. 2024. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNE KARŞI YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI. Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.2 , 628-641.
DOĞANAY KOÇ, E., (2024). OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNE KARŞI YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI. Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.2, 628-641.
DOĞANAY KOÇ, ESRA. "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNE KARŞI YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI," Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.2, 628-641, 2024
DOĞANAY KOÇ, ESRA D. . "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNE KARŞI YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI." Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.2, pp.628-641, 2024
DOĞANAY KOÇ, E. (2024) . "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNE KARŞI YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI." Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.2, pp.628-641.
@article{article, author={ESRA DOĞANAY KOÇ}, title={OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNE KARŞI YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2024, pages={628-641} }