A. ERCİŞ Et Al. , "TÜKETİCİLERİN MARKAYA İLİŞKİN HEDONİK VE FAYDACI ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ULUSAL VE GLOBAL MARKALAR ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR UYGULAMA," 14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , Yozgat, Turkey, pp.12-34, 2009
ERCİŞ, A. Et Al. 2009. TÜKETİCİLERİN MARKAYA İLİŞKİN HEDONİK VE FAYDACI ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ULUSAL VE GLOBAL MARKALAR ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR UYGULAMA. 14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , (Yozgat, Turkey), 12-34.
ERCİŞ, A., YAPRAKLI, Ş., CAN, P., & YILMAZ, M. K., (2009). TÜKETİCİLERİN MARKAYA İLİŞKİN HEDONİK VE FAYDACI ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ULUSAL VE GLOBAL MARKALAR ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR UYGULAMA . 14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (pp.12-34). Yozgat, Turkey
ERCİŞ, AYSEL Et Al. "TÜKETİCİLERİN MARKAYA İLİŞKİN HEDONİK VE FAYDACI ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ULUSAL VE GLOBAL MARKALAR ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR UYGULAMA," 14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Yozgat, Turkey, 2009
ERCİŞ, AYSEL Et Al. "TÜKETİCİLERİN MARKAYA İLİŞKİN HEDONİK VE FAYDACI ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ULUSAL VE GLOBAL MARKALAR ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR UYGULAMA." 14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , Yozgat, Turkey, pp.12-34, 2009
ERCİŞ, A. Et Al. (2009) . "TÜKETİCİLERİN MARKAYA İLİŞKİN HEDONİK VE FAYDACI ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ULUSAL VE GLOBAL MARKALAR ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR UYGULAMA." 14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , Yozgat, Turkey, pp.12-34.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYSEL ERCİŞ Et Al. }, title={TÜKETİCİLERİN MARKAYA İLİŞKİN HEDONİK VE FAYDACI ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ULUSAL VE GLOBAL MARKALAR ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR UYGULAMA}, congress name={14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ}, city={Yozgat}, country={Turkey}, year={2009}, pages={12-34} }