S. AKINCI And Ö. DUĞAN, "Kriz Mesaj Stratejilerinin Facebook’ta Kullanımının Tüketici Etkileşimlerini Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma," Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu , Mersin, Turkey, pp.219-220, 2018
AKINCI, S. And DUĞAN, Ö. 2018. Kriz Mesaj Stratejilerinin Facebook’ta Kullanımının Tüketici Etkileşimlerini Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu , (Mersin, Turkey), 219-220.
AKINCI, S., & DUĞAN, Ö., (2018). Kriz Mesaj Stratejilerinin Facebook’ta Kullanımının Tüketici Etkileşimlerini Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma . Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu (pp.219-220). Mersin, Turkey
AKINCI, SEMRA, And ÖZLEM DUĞAN. "Kriz Mesaj Stratejilerinin Facebook’ta Kullanımının Tüketici Etkileşimlerini Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma," Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, Mersin, Turkey, 2018
AKINCI, SEMRA And DUĞAN, ÖZLEM. "Kriz Mesaj Stratejilerinin Facebook’ta Kullanımının Tüketici Etkileşimlerini Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu , Mersin, Turkey, pp.219-220, 2018
AKINCI, S. And DUĞAN, Ö. (2018) . "Kriz Mesaj Stratejilerinin Facebook’ta Kullanımının Tüketici Etkileşimlerini Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu , Mersin, Turkey, pp.219-220.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SEMRA AKINCI And author={ÖZLEM DUĞAN}, title={Kriz Mesaj Stratejilerinin Facebook’ta Kullanımının Tüketici Etkileşimlerini Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma}, congress name={Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu}, city={Mersin}, country={Turkey}, year={2018}, pages={219-220} }