M. SEZGİN And M. Farımaz, "Tüketim Kültüründe Yeni Soyut İhtiyaçlar Yaratırken Televizyon Reklamlarının Rolü ve İşlevi," SIYASET EKONOMI VE YÖNETIM ARAŞTIRMALARI DERGISI , vol.4, no.4, pp.55-69, 2016
SEZGİN, M. And Farımaz, M. 2016. Tüketim Kültüründe Yeni Soyut İhtiyaçlar Yaratırken Televizyon Reklamlarının Rolü ve İşlevi. SIYASET EKONOMI VE YÖNETIM ARAŞTIRMALARI DERGISI , vol.4, no.4 , 55-69.
SEZGİN, M., & Farımaz, M., (2016). Tüketim Kültüründe Yeni Soyut İhtiyaçlar Yaratırken Televizyon Reklamlarının Rolü ve İşlevi. SIYASET EKONOMI VE YÖNETIM ARAŞTIRMALARI DERGISI , vol.4, no.4, 55-69.
SEZGİN, MURAT, And Mehtap Farımaz. "Tüketim Kültüründe Yeni Soyut İhtiyaçlar Yaratırken Televizyon Reklamlarının Rolü ve İşlevi," SIYASET EKONOMI VE YÖNETIM ARAŞTIRMALARI DERGISI , vol.4, no.4, 55-69, 2016
SEZGİN, MURAT And Farımaz, Mehtap. "Tüketim Kültüründe Yeni Soyut İhtiyaçlar Yaratırken Televizyon Reklamlarının Rolü ve İşlevi." SIYASET EKONOMI VE YÖNETIM ARAŞTIRMALARI DERGISI , vol.4, no.4, pp.55-69, 2016
SEZGİN, M. And Farımaz, M. (2016) . "Tüketim Kültüründe Yeni Soyut İhtiyaçlar Yaratırken Televizyon Reklamlarının Rolü ve İşlevi." SIYASET EKONOMI VE YÖNETIM ARAŞTIRMALARI DERGISI , vol.4, no.4, pp.55-69.
@article{article, author={MURAT SEZGİN And author={Mehtap Farımaz}, title={Tüketim Kültüründe Yeni Soyut İhtiyaçlar Yaratırken Televizyon Reklamlarının Rolü ve İşlevi}, journal={SIYASET EKONOMI VE YÖNETIM ARAŞTIRMALARI DERGISI}, year=2016, pages={55-69} }