S. ÜNAL Et Al. , "MARKA BAĞLILIĞI İLE KİŞİSEL DEĞERLER ARASINDAKİ İLİŞKİLER ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SPOR AYAKKABI VE ÇİKOLATA MARKALARI TERCİHİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, pp.20-48, 2006
ÜNAL, S. Et Al. 2006. MARKA BAĞLILIĞI İLE KİŞİSEL DEĞERLER ARASINDAKİ İLİŞKİLER ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SPOR AYAKKABI VE ÇİKOLATA MARKALARI TERCİHİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1 , 20-48.
ÜNAL, S., CAN, P., & DENİZ, A., (2006). MARKA BAĞLILIĞI İLE KİŞİSEL DEĞERLER ARASINDAKİ İLİŞKİLER ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SPOR AYAKKABI VE ÇİKOLATA MARKALARI TERCİHİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, 20-48.
ÜNAL, SEVTAP, POLAT CAN, And ARZU DENİZ. "MARKA BAĞLILIĞI İLE KİŞİSEL DEĞERLER ARASINDAKİ İLİŞKİLER ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SPOR AYAKKABI VE ÇİKOLATA MARKALARI TERCİHİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, 20-48, 2006
ÜNAL, SEVTAP Et Al. "MARKA BAĞLILIĞI İLE KİŞİSEL DEĞERLER ARASINDAKİ İLİŞKİLER ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SPOR AYAKKABI VE ÇİKOLATA MARKALARI TERCİHİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, pp.20-48, 2006
ÜNAL, S. CAN, P. And DENİZ, A. (2006) . "MARKA BAĞLILIĞI İLE KİŞİSEL DEĞERLER ARASINDAKİ İLİŞKİLER ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SPOR AYAKKABI VE ÇİKOLATA MARKALARI TERCİHİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, pp.20-48.
@article{article, author={SEVTAP ÜNAL Et Al. }, title={MARKA BAĞLILIĞI İLE KİŞİSEL DEĞERLER ARASINDAKİ İLİŞKİLER ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SPOR AYAKKABI VE ÇİKOLATA MARKALARI TERCİHİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2006, pages={20-48} }