H. H. CEYLAN Et Al. , "GSM Sektöründe Tuzak Ürünleri Tüketici Seçimlerine Etkisi: Cazibe ve Uzlaşı Etkisi," Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.10, no.2, pp.11-18, 2018
CEYLAN, H. H. Et Al. 2018. GSM Sektöründe Tuzak Ürünleri Tüketici Seçimlerine Etkisi: Cazibe ve Uzlaşı Etkisi. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.10, no.2 , 11-18.
CEYLAN, H. H., KARACA, Y., & KÖSE, B., (2018). GSM Sektöründe Tuzak Ürünleri Tüketici Seçimlerine Etkisi: Cazibe ve Uzlaşı Etkisi. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.10, no.2, 11-18.
CEYLAN, HASAN, YUSUF KARACA, And BEKİR KÖSE. "GSM Sektöründe Tuzak Ürünleri Tüketici Seçimlerine Etkisi: Cazibe ve Uzlaşı Etkisi," Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.10, no.2, 11-18, 2018
CEYLAN, HASAN H. Et Al. "GSM Sektöründe Tuzak Ürünleri Tüketici Seçimlerine Etkisi: Cazibe ve Uzlaşı Etkisi." Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.10, no.2, pp.11-18, 2018
CEYLAN, H. H. KARACA, Y. And KÖSE, B. (2018) . "GSM Sektöründe Tuzak Ürünleri Tüketici Seçimlerine Etkisi: Cazibe ve Uzlaşı Etkisi." Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.10, no.2, pp.11-18.
@article{article, author={HASAN HÜSEYİN CEYLAN Et Al. }, title={GSM Sektöründe Tuzak Ürünleri Tüketici Seçimlerine Etkisi: Cazibe ve Uzlaşı Etkisi}, journal={Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={11-18} }