M. O. KARAHAN And F. ŞAHİN, "Mağaza Ortamının ve Anlık Satın Alma Eğiliminin Anlık Satın Alma Davranışına Etkisi," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2020, no.41, pp.274-292, 2020
KARAHAN, M. O. And ŞAHİN, F. 2020. Mağaza Ortamının ve Anlık Satın Alma Eğiliminin Anlık Satın Alma Davranışına Etkisi. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2020, no.41 , 274-292.
KARAHAN, M. O., & ŞAHİN, F., (2020). Mağaza Ortamının ve Anlık Satın Alma Eğiliminin Anlık Satın Alma Davranışına Etkisi. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2020, no.41, 274-292.
KARAHAN, MEHMET, And FATİH ŞAHİN. "Mağaza Ortamının ve Anlık Satın Alma Eğiliminin Anlık Satın Alma Davranışına Etkisi," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2020, no.41, 274-292, 2020
KARAHAN, MEHMET O. And ŞAHİN, FATİH. "Mağaza Ortamının ve Anlık Satın Alma Eğiliminin Anlık Satın Alma Davranışına Etkisi." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2020, no.41, pp.274-292, 2020
KARAHAN, M. O. And ŞAHİN, F. (2020) . "Mağaza Ortamının ve Anlık Satın Alma Eğiliminin Anlık Satın Alma Davranışına Etkisi." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2020, no.41, pp.274-292.
@article{article, author={MEHMET OZAN KARAHAN And author={FATİH ŞAHİN}, title={Mağaza Ortamının ve Anlık Satın Alma Eğiliminin Anlık Satın Alma Davranışına Etkisi}, journal={Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={274-292} }