E. YURTBAKAN, "İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Soru Sorma Becerilerinin Karşılaştırılması," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3, pp.843-865, 2022
YURTBAKAN, E. 2022. İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Soru Sorma Becerilerinin Karşılaştırılması. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3 , 843-865.
YURTBAKAN, E., (2022). İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Soru Sorma Becerilerinin Karşılaştırılması. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3, 843-865.
YURTBAKAN, ERGÜN. "İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Soru Sorma Becerilerinin Karşılaştırılması," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3, 843-865, 2022
YURTBAKAN, ERGÜN. "İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Soru Sorma Becerilerinin Karşılaştırılması." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3, pp.843-865, 2022
YURTBAKAN, E. (2022) . "İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Soru Sorma Becerilerinin Karşılaştırılması." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3, pp.843-865.
@article{article, author={ERGÜN YURTBAKAN}, title={İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Soru Sorma Becerilerinin Karşılaştırılması}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2022, pages={843-865} }