A. ALKAYA And F. ŞAHİN, "Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.2021, no.30, pp.19-38, 2021
ALKAYA, A. And ŞAHİN, F. 2021. Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.2021, no.30 , 19-38.
ALKAYA, A., & ŞAHİN, F., (2021). Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.2021, no.30, 19-38.
ALKAYA, ALKAN, And FATİH ŞAHİN. "Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.2021, no.30, 19-38, 2021
ALKAYA, ALKAN And ŞAHİN, FATİH. "Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.2021, no.30, pp.19-38, 2021
ALKAYA, A. And ŞAHİN, F. (2021) . "Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.2021, no.30, pp.19-38.
@article{article, author={ALKAN ALKAYA And author={FATİH ŞAHİN}, title={Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi}, journal={Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi}, year=2021, pages={19-38} }