A. ALKAYA And F. ŞAHİN, "Self Servis Teknolojilerindeki Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması," PESA International Journal of Social Studies , vol.3, no.4, pp.17-26, 2017
ALKAYA, A. And ŞAHİN, F. 2017. Self Servis Teknolojilerindeki Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması. PESA International Journal of Social Studies , vol.3, no.4 , 17-26.
ALKAYA, A., & ŞAHİN, F., (2017). Self Servis Teknolojilerindeki Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması. PESA International Journal of Social Studies , vol.3, no.4, 17-26.
ALKAYA, ALKAN, And FATİH ŞAHİN. "Self Servis Teknolojilerindeki Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması," PESA International Journal of Social Studies , vol.3, no.4, 17-26, 2017
ALKAYA, ALKAN And ŞAHİN, FATİH. "Self Servis Teknolojilerindeki Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması." PESA International Journal of Social Studies , vol.3, no.4, pp.17-26, 2017
ALKAYA, A. And ŞAHİN, F. (2017) . "Self Servis Teknolojilerindeki Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması." PESA International Journal of Social Studies , vol.3, no.4, pp.17-26.
@article{article, author={ALKAN ALKAYA And author={FATİH ŞAHİN}, title={Self Servis Teknolojilerindeki Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması}, journal={PESA International Journal of Social Studies}, year=2017, pages={17-26} }