M. O. KARAHAN, "Tüketicilerin Çevrim İçi İtkisel Satın Alma Davranışlarında Elektronik Hizmet Kalite Boyutlarının ve Hedonik Gezinmenin Etkisi," Alanya Akademik Bakış , vol.4, no.3, pp.993-1013, 2020
KARAHAN, M. O. 2020. Tüketicilerin Çevrim İçi İtkisel Satın Alma Davranışlarında Elektronik Hizmet Kalite Boyutlarının ve Hedonik Gezinmenin Etkisi. Alanya Akademik Bakış , vol.4, no.3 , 993-1013.
KARAHAN, M. O., (2020). Tüketicilerin Çevrim İçi İtkisel Satın Alma Davranışlarında Elektronik Hizmet Kalite Boyutlarının ve Hedonik Gezinmenin Etkisi. Alanya Akademik Bakış , vol.4, no.3, 993-1013.
KARAHAN, MEHMET. "Tüketicilerin Çevrim İçi İtkisel Satın Alma Davranışlarında Elektronik Hizmet Kalite Boyutlarının ve Hedonik Gezinmenin Etkisi," Alanya Akademik Bakış , vol.4, no.3, 993-1013, 2020
KARAHAN, MEHMET O. . "Tüketicilerin Çevrim İçi İtkisel Satın Alma Davranışlarında Elektronik Hizmet Kalite Boyutlarının ve Hedonik Gezinmenin Etkisi." Alanya Akademik Bakış , vol.4, no.3, pp.993-1013, 2020
KARAHAN, M. O. (2020) . "Tüketicilerin Çevrim İçi İtkisel Satın Alma Davranışlarında Elektronik Hizmet Kalite Boyutlarının ve Hedonik Gezinmenin Etkisi." Alanya Akademik Bakış , vol.4, no.3, pp.993-1013.
@article{article, author={MEHMET OZAN KARAHAN}, title={Tüketicilerin Çevrim İçi İtkisel Satın Alma Davranışlarında Elektronik Hizmet Kalite Boyutlarının ve Hedonik Gezinmenin Etkisi}, journal={Alanya Akademik Bakış}, year=2020, pages={993-1013} }