A. ERCİŞ Et Al. , "GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1, pp.157-190, 2009
ERCİŞ, A. Et Al. 2009. GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1 , 157-190.
ERCİŞ, A., YAPRAKLI, Ş., & CAN, P., (2009). GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1, 157-190.
ERCİŞ, AYSEL, ŞÜKRÜ YAPRAKLI, And POLAT CAN. "GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1, 157-190, 2009
ERCİŞ, AYSEL Et Al. "GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1, pp.157-190, 2009
ERCİŞ, A. YAPRAKLI, Ş. And CAN, P. (2009) . "GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1, pp.157-190.
@article{article, author={AYSEL ERCİŞ Et Al. }, title={GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={157-190} }