H. DOĞAN Et Al. , "Fernald Tekniğinin Okuma ve Anlama Becerilerini Geliştirmeye Etkisi," I.International Education Research and Teacher Education , 2017
DOĞAN, H. Et Al. 2017. Fernald Tekniğinin Okuma ve Anlama Becerilerini Geliştirmeye Etkisi. I.International Education Research and Teacher Education .
DOĞAN, H., DOĞAN, Z. G., ŞENER, N., & BAŞAR, M., (2017). Fernald Tekniğinin Okuma ve Anlama Becerilerini Geliştirmeye Etkisi . I.International Education Research and Teacher Education
DOĞAN, Hülya Et Al. "Fernald Tekniğinin Okuma ve Anlama Becerilerini Geliştirmeye Etkisi," I.International Education Research and Teacher Education, 2017
DOĞAN, Hülya Et Al. "Fernald Tekniğinin Okuma ve Anlama Becerilerini Geliştirmeye Etkisi." I.International Education Research and Teacher Education , 2017
DOĞAN, H. Et Al. (2017) . "Fernald Tekniğinin Okuma ve Anlama Becerilerini Geliştirmeye Etkisi." I.International Education Research and Teacher Education .
@conferencepaper{conferencepaper, author={Hülya DOĞAN Et Al. }, title={Fernald Tekniğinin Okuma ve Anlama Becerilerini Geliştirmeye Etkisi}, congress name={I.International Education Research and Teacher Education}, city={}, country={}, year={2017}}