İ. E. ERTÜRK Et Al. , "ÖĞRENCİLERİN ÇEVRE DUYARLILIĞININ EKO-GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÜZERİNE ETKİSİ," ASOS JOURNAL , vol.5, no.63, pp.526-538, 2017
ERTÜRK, İ. E. Et Al. 2017. ÖĞRENCİLERİN ÇEVRE DUYARLILIĞININ EKO-GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÜZERİNE ETKİSİ. ASOS JOURNAL , vol.5, no.63 , 526-538.
ERTÜRK, İ. E., UÇAR, M., YILDIRIM, M. N., KARAMAN, A., & ERTEKİN, S., (2017). ÖĞRENCİLERİN ÇEVRE DUYARLILIĞININ EKO-GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÜZERİNE ETKİSİ. ASOS JOURNAL , vol.5, no.63, 526-538.
ERTÜRK, İSMAİL Et Al. "ÖĞRENCİLERİN ÇEVRE DUYARLILIĞININ EKO-GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÜZERİNE ETKİSİ," ASOS JOURNAL , vol.5, no.63, 526-538, 2017
ERTÜRK, İSMAİL E. Et Al. "ÖĞRENCİLERİN ÇEVRE DUYARLILIĞININ EKO-GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÜZERİNE ETKİSİ." ASOS JOURNAL , vol.5, no.63, pp.526-538, 2017
ERTÜRK, İ. E. Et Al. (2017) . "ÖĞRENCİLERİN ÇEVRE DUYARLILIĞININ EKO-GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÜZERİNE ETKİSİ." ASOS JOURNAL , vol.5, no.63, pp.526-538.
@article{article, author={İSMAİL ERTAN ERTÜRK Et Al. }, title={ÖĞRENCİLERİN ÇEVRE DUYARLILIĞININ EKO-GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÜZERİNE ETKİSİ}, journal={ASOS JOURNAL}, year=2017, pages={526-538} }