R. GÖRAL And M. SEZGİN, "Konaklama işletmelerinde Müşteri İlişkleri Yönetimi: Stratejik Yaklaşım," Uluslarasaı EğridirTurizm Sempozyumu , Eğridir, Turkey, pp.466-477, 2011
GÖRAL, R. And SEZGİN, M. 2011. Konaklama işletmelerinde Müşteri İlişkleri Yönetimi: Stratejik Yaklaşım. Uluslarasaı EğridirTurizm Sempozyumu , (Eğridir, Turkey), 466-477.
GÖRAL, R., & SEZGİN, M., (2011). Konaklama işletmelerinde Müşteri İlişkleri Yönetimi: Stratejik Yaklaşım . Uluslarasaı EğridirTurizm Sempozyumu (pp.466-477). Eğridir, Turkey
GÖRAL, RAMAZAN, And MURAT SEZGİN. "Konaklama işletmelerinde Müşteri İlişkleri Yönetimi: Stratejik Yaklaşım," Uluslarasaı EğridirTurizm Sempozyumu, Eğridir, Turkey, 2011
GÖRAL, RAMAZAN And SEZGİN, MURAT. "Konaklama işletmelerinde Müşteri İlişkleri Yönetimi: Stratejik Yaklaşım." Uluslarasaı EğridirTurizm Sempozyumu , Eğridir, Turkey, pp.466-477, 2011
GÖRAL, R. And SEZGİN, M. (2011) . "Konaklama işletmelerinde Müşteri İlişkleri Yönetimi: Stratejik Yaklaşım." Uluslarasaı EğridirTurizm Sempozyumu , Eğridir, Turkey, pp.466-477.
@conferencepaper{conferencepaper, author={RAMAZAN GÖRAL And author={MURAT SEZGİN}, title={Konaklama işletmelerinde Müşteri İlişkleri Yönetimi: Stratejik Yaklaşım}, congress name={Uluslarasaı EğridirTurizm Sempozyumu}, city={Eğridir}, country={Turkey}, year={2011}, pages={466-477} }