O. ÇATIR And A. ŞİMŞEK, "Meslek Yüksekokulları Yemekhane Hizmetleri Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi," Scientific Cooperation for the Future in the Social SciencesInternational Conference , Uşak, Turkey, pp.1012-1027, 2016
ÇATIR, O. And ŞİMŞEK, A. 2016. Meslek Yüksekokulları Yemekhane Hizmetleri Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi. Scientific Cooperation for the Future in the Social SciencesInternational Conference , (Uşak, Turkey), 1012-1027.
ÇATIR, O., & ŞİMŞEK, A., (2016). Meslek Yüksekokulları Yemekhane Hizmetleri Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi . Scientific Cooperation for the Future in the Social SciencesInternational Conference (pp.1012-1027). Uşak, Turkey
ÇATIR, OZAN, And ALİ ŞİMŞEK. "Meslek Yüksekokulları Yemekhane Hizmetleri Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi," Scientific Cooperation for the Future in the Social SciencesInternational Conference, Uşak, Turkey, 2016
ÇATIR, OZAN And ŞİMŞEK, ALİ. "Meslek Yüksekokulları Yemekhane Hizmetleri Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi." Scientific Cooperation for the Future in the Social SciencesInternational Conference , Uşak, Turkey, pp.1012-1027, 2016
ÇATIR, O. And ŞİMŞEK, A. (2016) . "Meslek Yüksekokulları Yemekhane Hizmetleri Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi." Scientific Cooperation for the Future in the Social SciencesInternational Conference , Uşak, Turkey, pp.1012-1027.
@conferencepaper{conferencepaper, author={OZAN ÇATIR And author={ALİ ŞİMŞEK}, title={Meslek Yüksekokulları Yemekhane Hizmetleri Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi}, congress name={Scientific Cooperation for the Future in the Social SciencesInternational Conference}, city={Uşak}, country={Turkey}, year={2016}, pages={1012-1027} }