M. O. KARAHAN, "ALGILANAN ELEKTRONİK WOM UNSURLARININ MARKA İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ," Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, pp.753-772, 2021
KARAHAN, M. O. 2021. ALGILANAN ELEKTRONİK WOM UNSURLARININ MARKA İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ. Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21 , 753-772.
KARAHAN, M. O., (2021). ALGILANAN ELEKTRONİK WOM UNSURLARININ MARKA İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ. Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, 753-772.
KARAHAN, MEHMET. "ALGILANAN ELEKTRONİK WOM UNSURLARININ MARKA İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ," Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, 753-772, 2021
KARAHAN, MEHMET O. . "ALGILANAN ELEKTRONİK WOM UNSURLARININ MARKA İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ." Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, pp.753-772, 2021
KARAHAN, M. O. (2021) . "ALGILANAN ELEKTRONİK WOM UNSURLARININ MARKA İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ." Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, pp.753-772.
@article{article, author={MEHMET OZAN KARAHAN}, title={ALGILANAN ELEKTRONİK WOM UNSURLARININ MARKA İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ}, journal={Abant Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={753-772} }