P. CAN, "MARKA DENEYİMİ HEDONİK DUYGULAR VE ALGILANAN REKLAM HARCAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ÜZERİNE FAST FOOD SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.12, no.30, pp.121-143, 2016
CAN, P. 2016. MARKA DENEYİMİ HEDONİK DUYGULAR VE ALGILANAN REKLAM HARCAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ÜZERİNE FAST FOOD SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.12, no.30 , 121-143.
CAN, P., (2016). MARKA DENEYİMİ HEDONİK DUYGULAR VE ALGILANAN REKLAM HARCAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ÜZERİNE FAST FOOD SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.12, no.30, 121-143.
CAN, POLAT. "MARKA DENEYİMİ HEDONİK DUYGULAR VE ALGILANAN REKLAM HARCAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ÜZERİNE FAST FOOD SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.12, no.30, 121-143, 2016
CAN, POLAT. "MARKA DENEYİMİ HEDONİK DUYGULAR VE ALGILANAN REKLAM HARCAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ÜZERİNE FAST FOOD SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.12, no.30, pp.121-143, 2016
CAN, P. (2016) . "MARKA DENEYİMİ HEDONİK DUYGULAR VE ALGILANAN REKLAM HARCAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ÜZERİNE FAST FOOD SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.12, no.30, pp.121-143.
@article{article, author={POLAT CAN}, title={MARKA DENEYİMİ HEDONİK DUYGULAR VE ALGILANAN REKLAM HARCAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ÜZERİNE FAST FOOD SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA}, journal={Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi}, year=2016, pages={121-143} }