M. HİŞMANOĞLU And R. ÇOLAK, "İNGİLİZCEYİ ÖZEL AMAÇ OLARAK ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENCİLER TARAFİNDAN KULLANILAN OKUMA STRATEJİLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.20, pp.152-163, 2017
HİŞMANOĞLU, M. And ÇOLAK, R. 2017. İNGİLİZCEYİ ÖZEL AMAÇ OLARAK ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENCİLER TARAFİNDAN KULLANILAN OKUMA STRATEJİLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.20 , 152-163.
HİŞMANOĞLU, M., & ÇOLAK, R., (2017). İNGİLİZCEYİ ÖZEL AMAÇ OLARAK ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENCİLER TARAFİNDAN KULLANILAN OKUMA STRATEJİLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.20, 152-163.
HİŞMANOĞLU, MURAT, And RAŞİT ÇOLAK. "İNGİLİZCEYİ ÖZEL AMAÇ OLARAK ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENCİLER TARAFİNDAN KULLANILAN OKUMA STRATEJİLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.20, 152-163, 2017
HİŞMANOĞLU, MURAT And ÇOLAK, RAŞİT. "İNGİLİZCEYİ ÖZEL AMAÇ OLARAK ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENCİLER TARAFİNDAN KULLANILAN OKUMA STRATEJİLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.20, pp.152-163, 2017
HİŞMANOĞLU, M. And ÇOLAK, R. (2017) . "İNGİLİZCEYİ ÖZEL AMAÇ OLARAK ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENCİLER TARAFİNDAN KULLANILAN OKUMA STRATEJİLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.20, pp.152-163.
@article{article, author={MURAT HİŞMANOĞLU And author={RAŞİT ÇOLAK}, title={İNGİLİZCEYİ ÖZEL AMAÇ OLARAK ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENCİLER TARAFİNDAN KULLANILAN OKUMA STRATEJİLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY}, year=2017, pages={152-163} }