M. ATASEVER, "Müşteriye ve Pazara Yakınlık Kavramında E-Dönüşüm," In SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE KÜRESEL YAKLAŞIMLAR , Ankara: Detay Yayıncılık, 2016, pp.642-651.
ATASEVER, M. Müşteriye ve Pazara Yakınlık Kavramında E-Dönüşüm. 2016. In SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE KÜRESEL YAKLAŞIMLAR , Detay Yayıncılık, Ankara, 642-651.
ATASEVER, M., (2016). Müşteriye ve Pazara Yakınlık Kavramında E-Dönüşüm. SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE KÜRESEL YAKLAŞIMLAR (pp.642-651), Ankara: Detay Yayıncılık.
ATASEVER, MESUT. "Müşteriye ve Pazara Yakınlık Kavramında E-Dönüşüm." In SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE KÜRESEL YAKLAŞIMLAR , 642-651. Ankara: Detay Yayıncılık, 2016
ATASEVER, MESUT. "Müşteriye ve Pazara Yakınlık Kavramında E-Dönüşüm." SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE KÜRESEL YAKLAŞIMLAR , Detay Yayıncılık, 2016, pp.642-651.
ATASEVER, M. (2016) "Müşteriye ve Pazara Yakınlık Kavramında E-Dönüşüm", SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE KÜRESEL YAKLAŞIMLAR . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={MESUT ATASEVER}, chaptertitle={Müşteriye ve Pazara Yakınlık Kavramında E-Dönüşüm}, booktitle={ SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE KÜRESEL YAKLAŞIMLAR}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2016} }