A. ALKAYA, "İlişkisel Pazarlama Bağlamında İlişki Sermayesinin Satın Alma Niyetine Etkisi," Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.87-92, 2016
ALKAYA, A. 2016. İlişkisel Pazarlama Bağlamında İlişki Sermayesinin Satın Alma Niyetine Etkisi. Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , (İstanbul, Turkey), 87-92.
ALKAYA, A., (2016). İlişkisel Pazarlama Bağlamında İlişki Sermayesinin Satın Alma Niyetine Etkisi . Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu (pp.87-92). İstanbul, Turkey
ALKAYA, ALKAN. "İlişkisel Pazarlama Bağlamında İlişki Sermayesinin Satın Alma Niyetine Etkisi," Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 2016
ALKAYA, ALKAN. "İlişkisel Pazarlama Bağlamında İlişki Sermayesinin Satın Alma Niyetine Etkisi." Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.87-92, 2016
ALKAYA, A. (2016) . "İlişkisel Pazarlama Bağlamında İlişki Sermayesinin Satın Alma Niyetine Etkisi." Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.87-92.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALKAN ALKAYA}, title={İlişkisel Pazarlama Bağlamında İlişki Sermayesinin Satın Alma Niyetine Etkisi}, congress name={Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2016}, pages={87-92} }