H. BOZ, "Hizmet Kalitesi ve Promosyon Kampanyaları Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati için Yeterli midir??," Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.2, pp.33-48, 2019
BOZ, H. 2019. Hizmet Kalitesi ve Promosyon Kampanyaları Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati için Yeterli midir??. Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.2 , 33-48.
BOZ, H., (2019). Hizmet Kalitesi ve Promosyon Kampanyaları Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati için Yeterli midir??. Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.2, 33-48.
BOZ, HAKAN. "Hizmet Kalitesi ve Promosyon Kampanyaları Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati için Yeterli midir??," Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.2, 33-48, 2019
BOZ, HAKAN. "Hizmet Kalitesi ve Promosyon Kampanyaları Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati için Yeterli midir??." Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.2, pp.33-48, 2019
BOZ, H. (2019) . "Hizmet Kalitesi ve Promosyon Kampanyaları Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati için Yeterli midir??." Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.15, no.2, pp.33-48.
@article{article, author={HAKAN BOZ}, title={Hizmet Kalitesi ve Promosyon Kampanyaları Müşteri Tatmini ve Marka Sadakati için Yeterli midir??}, journal={Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2019, pages={33-48} }