R. BOYACI And D. İNEL EKİCİ, "Bilgi grafikleri ile zenginleştirilmiş fen öğrenme ortamlarının öğrencilerin kavramsal öğrenmelerine ve motivasyonlarına etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.54, pp.200-232, 2020
BOYACI, R. And İNEL EKİCİ, D. 2020. Bilgi grafikleri ile zenginleştirilmiş fen öğrenme ortamlarının öğrencilerin kavramsal öğrenmelerine ve motivasyonlarına etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.54 , 200-232.
BOYACI, R., & İNEL EKİCİ, D., (2020). Bilgi grafikleri ile zenginleştirilmiş fen öğrenme ortamlarının öğrencilerin kavramsal öğrenmelerine ve motivasyonlarına etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.54, 200-232.
BOYACI, RAMAZAN, And DİDEM İNEL EKİCİ. "Bilgi grafikleri ile zenginleştirilmiş fen öğrenme ortamlarının öğrencilerin kavramsal öğrenmelerine ve motivasyonlarına etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.54, 200-232, 2020
BOYACI, RAMAZAN And İNEL EKİCİ, DİDEM İ. . "Bilgi grafikleri ile zenginleştirilmiş fen öğrenme ortamlarının öğrencilerin kavramsal öğrenmelerine ve motivasyonlarına etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.54, pp.200-232, 2020
BOYACI, R. And İNEL EKİCİ, D. (2020) . "Bilgi grafikleri ile zenginleştirilmiş fen öğrenme ortamlarının öğrencilerin kavramsal öğrenmelerine ve motivasyonlarına etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.54, pp.200-232.
@article{article, author={RAMAZAN BOYACI And author={DİDEM İNEL EKİCİ}, title={Bilgi grafikleri ile zenginleştirilmiş fen öğrenme ortamlarının öğrencilerin kavramsal öğrenmelerine ve motivasyonlarına etkisi}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={200-232} }