M. BAŞAR Et Al. , "Hiperaktif Öğrencilerin Öğrenme Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Okuma Eğilimlerine Etkisi," Türkish Studies , vol.11, no.3, pp.443-464, 2016
BAŞAR, M. Et Al. 2016. Hiperaktif Öğrencilerin Öğrenme Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Okuma Eğilimlerine Etkisi. Türkish Studies , vol.11, no.3 , 443-464.
BAŞAR, M., DOĞAN, M. C., ŞENER, N., & KARASU, M., (2016). Hiperaktif Öğrencilerin Öğrenme Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Okuma Eğilimlerine Etkisi. Türkish Studies , vol.11, no.3, 443-464.
BAŞAR, MURAT Et Al. "Hiperaktif Öğrencilerin Öğrenme Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Okuma Eğilimlerine Etkisi," Türkish Studies , vol.11, no.3, 443-464, 2016
BAŞAR, MURAT Et Al. "Hiperaktif Öğrencilerin Öğrenme Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Okuma Eğilimlerine Etkisi." Türkish Studies , vol.11, no.3, pp.443-464, 2016
BAŞAR, M. Et Al. (2016) . "Hiperaktif Öğrencilerin Öğrenme Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Okuma Eğilimlerine Etkisi." Türkish Studies , vol.11, no.3, pp.443-464.
@article{article, author={MURAT BAŞAR Et Al. }, title={Hiperaktif Öğrencilerin Öğrenme Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Okuma Eğilimlerine Etkisi}, journal={Türkish Studies}, year=2016, pages={443-464} }