P. CAN And M. SEZGİN, "Merkez Kütüphane Algılanan Hizmet Kalitesinin Uşak Üniversitesi Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolüne İlişkin Bir Araştırma," Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.2, pp.51-65, 2016
CAN, P. And SEZGİN, M. 2016. Merkez Kütüphane Algılanan Hizmet Kalitesinin Uşak Üniversitesi Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolüne İlişkin Bir Araştırma. Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.2 , 51-65.
CAN, P., & SEZGİN, M., (2016). Merkez Kütüphane Algılanan Hizmet Kalitesinin Uşak Üniversitesi Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolüne İlişkin Bir Araştırma. Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.2, 51-65.
CAN, POLAT, And MURAT SEZGİN. "Merkez Kütüphane Algılanan Hizmet Kalitesinin Uşak Üniversitesi Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolüne İlişkin Bir Araştırma," Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.2, 51-65, 2016
CAN, POLAT And SEZGİN, MURAT. "Merkez Kütüphane Algılanan Hizmet Kalitesinin Uşak Üniversitesi Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolüne İlişkin Bir Araştırma." Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.2, pp.51-65, 2016
CAN, P. And SEZGİN, M. (2016) . "Merkez Kütüphane Algılanan Hizmet Kalitesinin Uşak Üniversitesi Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolüne İlişkin Bir Araştırma." Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.2, pp.51-65.
@article{article, author={POLAT CAN And author={MURAT SEZGİN}, title={Merkez Kütüphane Algılanan Hizmet Kalitesinin Uşak Üniversitesi Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolüne İlişkin Bir Araştırma}, journal={Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2016, pages={51-65} }