M. SEZGİN And E. Yılmaz, "Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi: Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma," Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , vol.9, no.9-2, pp.472-488, 2019
SEZGİN, M. And Yılmaz, E. 2019. Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi: Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma. Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , vol.9, no.9-2 , 472-488.
SEZGİN, M., & Yılmaz, E., (2019). Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi: Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma. Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , vol.9, no.9-2, 472-488.
SEZGİN, MURAT, And Ercan Yılmaz. "Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi: Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma," Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , vol.9, no.9-2, 472-488, 2019
SEZGİN, MURAT And Yılmaz, Ercan. "Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi: Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma." Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , vol.9, no.9-2, pp.472-488, 2019
SEZGİN, M. And Yılmaz, E. (2019) . "Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi: Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma." Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , vol.9, no.9-2, pp.472-488.
@article{article, author={MURAT SEZGİN And author={Ercan Yılmaz}, title={Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi: Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma}, journal={Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences}, year=2019, pages={472-488} }