M. YURDAKUL And M. O. KARAHAN, "Müşteri İlişkileri Yönetimi (Crm) Ve Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama: İşletme Çalışanlarının Müşteri İlişkileri Yönetimi’xxne Ve Müşterilerine Bakış Açılarının Belirlenmesi," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.28, 2010
YURDAKUL, M. And KARAHAN, M. O. 2010. Müşteri İlişkileri Yönetimi (Crm) Ve Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama: İşletme Çalışanlarının Müşteri İlişkileri Yönetimi’xxne Ve Müşterilerine Bakış Açılarının Belirlenmesi. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.28 .
YURDAKUL, M., & KARAHAN, M. O., (2010). Müşteri İlişkileri Yönetimi (Crm) Ve Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama: İşletme Çalışanlarının Müşteri İlişkileri Yönetimi’xxne Ve Müşterilerine Bakış Açılarının Belirlenmesi. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.28.
YURDAKUL, MÜBERRA, And MEHMET OZAN KARAHAN. "Müşteri İlişkileri Yönetimi (Crm) Ve Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama: İşletme Çalışanlarının Müşteri İlişkileri Yönetimi’xxne Ve Müşterilerine Bakış Açılarının Belirlenmesi," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.28, 2010
YURDAKUL, MÜBERRA And KARAHAN, MEHMET O. . "Müşteri İlişkileri Yönetimi (Crm) Ve Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama: İşletme Çalışanlarının Müşteri İlişkileri Yönetimi’xxne Ve Müşterilerine Bakış Açılarının Belirlenmesi." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.28, 2010
YURDAKUL, M. And KARAHAN, M. O. (2010) . "Müşteri İlişkileri Yönetimi (Crm) Ve Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama: İşletme Çalışanlarının Müşteri İlişkileri Yönetimi’xxne Ve Müşterilerine Bakış Açılarının Belirlenmesi." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.28.
@article{article, author={MÜBERRA YURDAKUL And author={MEHMET OZAN KARAHAN}, title={Müşteri İlişkileri Yönetimi (Crm) Ve Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama: İşletme Çalışanlarının Müşteri İlişkileri Yönetimi’xxne Ve Müşterilerine Bakış Açılarının Belirlenmesi}, journal={Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2010}