T. KUTLUCA Et Al. , "Çoklu Zekâ Kuramına Göre Geliştirilen Etkinliklere Dayalı Öğretime İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , no.12, pp.1-16, 2009
KUTLUCA, T. Et Al. 2009. Çoklu Zekâ Kuramına Göre Geliştirilen Etkinliklere Dayalı Öğretime İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , no.12 , 1-16.
KUTLUCA, T., ÇATLIOĞLU, H., BİRGİN, O., AYDIN, M., & BUTAKIN, V., (2009). Çoklu Zekâ Kuramına Göre Geliştirilen Etkinliklere Dayalı Öğretime İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , no.12, 1-16.
KUTLUCA, TAMER Et Al. "Çoklu Zekâ Kuramına Göre Geliştirilen Etkinliklere Dayalı Öğretime İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , no.12, 1-16, 2009
KUTLUCA, TAMER Et Al. "Çoklu Zekâ Kuramına Göre Geliştirilen Etkinliklere Dayalı Öğretime İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , no.12, pp.1-16, 2009
KUTLUCA, T. Et Al. (2009) . "Çoklu Zekâ Kuramına Göre Geliştirilen Etkinliklere Dayalı Öğretime İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , no.12, pp.1-16.
@article{article, author={TAMER KUTLUCA Et Al. }, title={Çoklu Zekâ Kuramına Göre Geliştirilen Etkinliklere Dayalı Öğretime İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri}, journal={Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={1-16} }