A. ERCİŞ Et Al. , "Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik Ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi , vol.4, no.8, pp.21-50, 2011
ERCİŞ, A. Et Al. 2011. Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik Ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi , vol.4, no.8 , 21-50.
ERCİŞ, A., YAPRAKLI, Ş., CAN, P., & YILMAZ, M. K., (2011). Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik Ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi , vol.4, no.8, 21-50.
ERCİŞ, AYSEL Et Al. "Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik Ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi , vol.4, no.8, 21-50, 2011
ERCİŞ, AYSEL Et Al. "Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik Ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi , vol.4, no.8, pp.21-50, 2011
ERCİŞ, A. Et Al. (2011) . "Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik Ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi , vol.4, no.8, pp.21-50.
@article{article, author={AYSEL ERCİŞ Et Al. }, title={Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik Ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi}, year=2011, pages={21-50} }