O. ÇATIR Et Al. , "Determination of Customer Satisfaction by Text Mining: Case of Cappadocia Hotels," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.546-556, 2020
ÇATIR, O. Et Al. 2020. Determination of Customer Satisfaction by Text Mining: Case of Cappadocia Hotels. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1 , 546-556.
ÇATIR, O., SAKALLI, K., ARMUTLU, H., & ARMUTLU, Ş., (2020). Determination of Customer Satisfaction by Text Mining: Case of Cappadocia Hotels. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, 546-556.
ÇATIR, OZAN Et Al. "Determination of Customer Satisfaction by Text Mining: Case of Cappadocia Hotels," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, 546-556, 2020
ÇATIR, OZAN Et Al. "Determination of Customer Satisfaction by Text Mining: Case of Cappadocia Hotels." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.546-556, 2020
ÇATIR, O. Et Al. (2020) . "Determination of Customer Satisfaction by Text Mining: Case of Cappadocia Hotels." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.546-556.
@article{article, author={OZAN ÇATIR Et Al. }, title={Determination of Customer Satisfaction by Text Mining: Case of Cappadocia Hotels}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={546-556} }