E. EVREKLİ Et Al. , "Kavram ve zihin haritası kullanımının öğrencilerin kavramları anlama düzeyleri ile Fen ve Teknolojiye yönelik tutumları üzerindeki etkileri," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.229-250, 2012
EVREKLİ, E. Et Al. 2012. Kavram ve zihin haritası kullanımının öğrencilerin kavramları anlama düzeyleri ile Fen ve Teknolojiye yönelik tutumları üzerindeki etkileri. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1 , 229-250.
EVREKLİ, E., İNEL EKİCİ, D., & BALIM, A. G., (2012). Kavram ve zihin haritası kullanımının öğrencilerin kavramları anlama düzeyleri ile Fen ve Teknolojiye yönelik tutumları üzerindeki etkileri. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 229-250.
EVREKLİ, ERTUĞ, DİDEM İNEL EKİCİ, And ALİ GÜNAY BALIM. "Kavram ve zihin haritası kullanımının öğrencilerin kavramları anlama düzeyleri ile Fen ve Teknolojiye yönelik tutumları üzerindeki etkileri," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 229-250, 2012
EVREKLİ, ERTUĞ Et Al. "Kavram ve zihin haritası kullanımının öğrencilerin kavramları anlama düzeyleri ile Fen ve Teknolojiye yönelik tutumları üzerindeki etkileri." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.229-250, 2012
EVREKLİ, E. İNEL EKİCİ, D. And BALIM, A. G. (2012) . "Kavram ve zihin haritası kullanımının öğrencilerin kavramları anlama düzeyleri ile Fen ve Teknolojiye yönelik tutumları üzerindeki etkileri." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.229-250.
@article{article, author={ERTUĞ EVREKLİ Et Al. }, title={Kavram ve zihin haritası kullanımının öğrencilerin kavramları anlama düzeyleri ile Fen ve Teknolojiye yönelik tutumları üzerindeki etkileri}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={229-250} }