E. TATAR Et Al. , "Kimya Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Avantaj ve Dezavantajları Bir Durum Çalışması," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, pp.95-110, 2009
TATAR, E. Et Al. 2009. Kimya Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Avantaj ve Dezavantajları Bir Durum Çalışması. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1 , 95-110.
TATAR, E., OKTAY, M., & TÜYSÜZ, C., (2009). Kimya Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Avantaj ve Dezavantajları Bir Durum Çalışması. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, 95-110.
TATAR, ERDAL, MÜNİR OKTAY, And CENGİZ TÜYSÜZ. "Kimya Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Avantaj ve Dezavantajları Bir Durum Çalışması," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, 95-110, 2009
TATAR, ERDAL Et Al. "Kimya Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Avantaj ve Dezavantajları Bir Durum Çalışması." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, pp.95-110, 2009
TATAR, E. OKTAY, M. And TÜYSÜZ, C. (2009) . "Kimya Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Avantaj ve Dezavantajları Bir Durum Çalışması." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, pp.95-110.
@article{article, author={ERDAL TATAR Et Al. }, title={Kimya Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Avantaj ve Dezavantajları Bir Durum Çalışması}, journal={Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={95-110} }