E. ŞAHİN And Ö. DUĞAN, "İmaj Restorasyon Teorisi Çerçevesinde Reklamlarda Kriz İletişimi Mesaj Stratejilerinin Kullanımı," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, pp.359-382, 2019
ŞAHİN, E. And DUĞAN, Ö. 2019. İmaj Restorasyon Teorisi Çerçevesinde Reklamlarda Kriz İletişimi Mesaj Stratejilerinin Kullanımı. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22 , 359-382.
ŞAHİN, E., & DUĞAN, Ö., (2019). İmaj Restorasyon Teorisi Çerçevesinde Reklamlarda Kriz İletişimi Mesaj Stratejilerinin Kullanımı. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, 359-382.
ŞAHİN, EMİNE, And ÖZLEM DUĞAN. "İmaj Restorasyon Teorisi Çerçevesinde Reklamlarda Kriz İletişimi Mesaj Stratejilerinin Kullanımı," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, 359-382, 2019
ŞAHİN, EMİNE And DUĞAN, ÖZLEM. "İmaj Restorasyon Teorisi Çerçevesinde Reklamlarda Kriz İletişimi Mesaj Stratejilerinin Kullanımı." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, pp.359-382, 2019
ŞAHİN, E. And DUĞAN, Ö. (2019) . "İmaj Restorasyon Teorisi Çerçevesinde Reklamlarda Kriz İletişimi Mesaj Stratejilerinin Kullanımı." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, pp.359-382.
@article{article, author={EMİNE ŞAHİN And author={ÖZLEM DUĞAN}, title={İmaj Restorasyon Teorisi Çerçevesinde Reklamlarda Kriz İletişimi Mesaj Stratejilerinin Kullanımı}, journal={Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2019, pages={359-382} }