A. SEZER And H. TOKCAN, "İş Birliğine Dayalı Öğrenmenin Coğrafya Dersinde Akademik Başarı Üzerine Etkisi," Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, no.3, pp.227-242, 2003
SEZER, A. And TOKCAN, H. 2003. İş Birliğine Dayalı Öğrenmenin Coğrafya Dersinde Akademik Başarı Üzerine Etkisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, no.3 , 227-242.
SEZER, A., & TOKCAN, H., (2003). İş Birliğine Dayalı Öğrenmenin Coğrafya Dersinde Akademik Başarı Üzerine Etkisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, no.3, 227-242.
SEZER, ADEM, And HALİL TOKCAN. "İş Birliğine Dayalı Öğrenmenin Coğrafya Dersinde Akademik Başarı Üzerine Etkisi," Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, no.3, 227-242, 2003
SEZER, ADEM And TOKCAN, HALİL. "İş Birliğine Dayalı Öğrenmenin Coğrafya Dersinde Akademik Başarı Üzerine Etkisi." Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, no.3, pp.227-242, 2003
SEZER, A. And TOKCAN, H. (2003) . "İş Birliğine Dayalı Öğrenmenin Coğrafya Dersinde Akademik Başarı Üzerine Etkisi." Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, no.3, pp.227-242.
@article{article, author={ADEM SEZER And author={HALİL TOKCAN}, title={İş Birliğine Dayalı Öğrenmenin Coğrafya Dersinde Akademik Başarı Üzerine Etkisi}, journal={Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2003, pages={227-242} }