T. YEŞİL, "Stratejik Pazarlama Muhasebesi Açısından "Pazarlama 4.0" Kavramının Önemi," TOPLUM, EKONOMİ VE YÖNETİM DERGİSİ , vol.2, no.1, pp.52-65, 2021
YEŞİL, T. 2021. Stratejik Pazarlama Muhasebesi Açısından "Pazarlama 4.0" Kavramının Önemi. TOPLUM, EKONOMİ VE YÖNETİM DERGİSİ , vol.2, no.1 , 52-65.
YEŞİL, T., (2021). Stratejik Pazarlama Muhasebesi Açısından "Pazarlama 4.0" Kavramının Önemi. TOPLUM, EKONOMİ VE YÖNETİM DERGİSİ , vol.2, no.1, 52-65.
YEŞİL, TOLGA. "Stratejik Pazarlama Muhasebesi Açısından "Pazarlama 4.0" Kavramının Önemi," TOPLUM, EKONOMİ VE YÖNETİM DERGİSİ , vol.2, no.1, 52-65, 2021
YEŞİL, TOLGA. "Stratejik Pazarlama Muhasebesi Açısından "Pazarlama 4.0" Kavramının Önemi." TOPLUM, EKONOMİ VE YÖNETİM DERGİSİ , vol.2, no.1, pp.52-65, 2021
YEŞİL, T. (2021) . "Stratejik Pazarlama Muhasebesi Açısından "Pazarlama 4.0" Kavramının Önemi." TOPLUM, EKONOMİ VE YÖNETİM DERGİSİ , vol.2, no.1, pp.52-65.
@article{article, author={TOLGA YEŞİL}, title={Stratejik Pazarlama Muhasebesi Açısından "Pazarlama 4.0" Kavramının Önemi}, journal={TOPLUM, EKONOMİ VE YÖNETİM DERGİSİ}, year=2021, pages={52-65} }