E. YURTBAKAN And T. ERDOĞAN, "The Effect of Dialogic Reading Practices on the Fluent Reading Skills of Primary School 2nd Grade Students," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.109-136, 2024
YURTBAKAN, E. And ERDOĞAN, T. 2024. The Effect of Dialogic Reading Practices on the Fluent Reading Skills of Primary School 2nd Grade Students. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.14, no.1 , 109-136.
YURTBAKAN, E., & ERDOĞAN, T., (2024). The Effect of Dialogic Reading Practices on the Fluent Reading Skills of Primary School 2nd Grade Students. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.14, no.1, 109-136.
YURTBAKAN, ERGÜN, And TOLGA ERDOĞAN. "The Effect of Dialogic Reading Practices on the Fluent Reading Skills of Primary School 2nd Grade Students," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.14, no.1, 109-136, 2024
YURTBAKAN, ERGÜN And ERDOĞAN, TOLGA. "The Effect of Dialogic Reading Practices on the Fluent Reading Skills of Primary School 2nd Grade Students." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.109-136, 2024
YURTBAKAN, E. And ERDOĞAN, T. (2024) . "The Effect of Dialogic Reading Practices on the Fluent Reading Skills of Primary School 2nd Grade Students." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.109-136.
@article{article, author={ERGÜN YURTBAKAN And author={TOLGA ERDOĞAN}, title={The Effect of Dialogic Reading Practices on the Fluent Reading Skills of Primary School 2nd Grade Students}, journal={Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi}, year=2024, pages={109-136} }