N. TAYYAR And Ç. BEKTAŞ, "Algılanan Değer ve Müşteri Memnuniyetinin Tekrar Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkileri," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.6, no.2, 2009
TAYYAR, N. And BEKTAŞ, Ç. 2009. Algılanan Değer ve Müşteri Memnuniyetinin Tekrar Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkileri. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.6, no.2 .
TAYYAR, N., & BEKTAŞ, Ç., (2009). Algılanan Değer ve Müşteri Memnuniyetinin Tekrar Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkileri. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.6, no.2.
TAYYAR, NEZİH, And ÇETİN BEKTAŞ. "Algılanan Değer ve Müşteri Memnuniyetinin Tekrar Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkileri," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.6, no.2, 2009
TAYYAR, NEZİH And BEKTAŞ, ÇETİN. "Algılanan Değer ve Müşteri Memnuniyetinin Tekrar Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkileri." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.6, no.2, 2009
TAYYAR, N. And BEKTAŞ, Ç. (2009) . "Algılanan Değer ve Müşteri Memnuniyetinin Tekrar Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkileri." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.6, no.2.
@article{article, author={NEZİH TAYYAR And author={ÇETİN BEKTAŞ}, title={Algılanan Değer ve Müşteri Memnuniyetinin Tekrar Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkileri}, journal={Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi}, year=2009}