H. H. CEYLAN And B. KÖSE, "Amaca Dönük Pazarlamada Tüketici Algısının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , 2019
CEYLAN, H. H. And KÖSE, B. 2019. Amaca Dönük Pazarlamada Tüketici Algısının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ .
CEYLAN, H. H., & KÖSE, B., (2019). Amaca Dönük Pazarlamada Tüketici Algısının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ .
CEYLAN, HASAN, And BEKİR KÖSE. "Amaca Dönük Pazarlamada Tüketici Algısının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , 2019
CEYLAN, HASAN H. And KÖSE, BEKİR. "Amaca Dönük Pazarlamada Tüketici Algısının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , 2019
CEYLAN, H. H. And KÖSE, B. (2019) . "Amaca Dönük Pazarlamada Tüketici Algısının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ .
@article{article, author={HASAN HÜSEYİN CEYLAN And author={BEKİR KÖSE}, title={Amaca Dönük Pazarlamada Tüketici Algısının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi}, journal={SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2019}