K. UYGUN Et Al. , "Öğretmenlerin sınıf yönetimi yaklaşımı ile öğrencilerin okul bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi," International Journal of Social Science Research , vol.11, no.2, pp.100-117, 2022
UYGUN, K. Et Al. 2022. Öğretmenlerin sınıf yönetimi yaklaşımı ile öğrencilerin okul bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi. International Journal of Social Science Research , vol.11, no.2 , 100-117.
UYGUN, K., Arıçam, N., & Gezer, F., (2022). Öğretmenlerin sınıf yönetimi yaklaşımı ile öğrencilerin okul bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi. International Journal of Social Science Research , vol.11, no.2, 100-117.
UYGUN, KAMİL, Nurullah Arıçam, And Faruk Gezer. "Öğretmenlerin sınıf yönetimi yaklaşımı ile öğrencilerin okul bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi," International Journal of Social Science Research , vol.11, no.2, 100-117, 2022
UYGUN, KAMİL Et Al. "Öğretmenlerin sınıf yönetimi yaklaşımı ile öğrencilerin okul bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi." International Journal of Social Science Research , vol.11, no.2, pp.100-117, 2022
UYGUN, K. Arıçam, N. And Gezer, F. (2022) . "Öğretmenlerin sınıf yönetimi yaklaşımı ile öğrencilerin okul bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi." International Journal of Social Science Research , vol.11, no.2, pp.100-117.
@article{article, author={KAMİL UYGUN Et Al. }, title={Öğretmenlerin sınıf yönetimi yaklaşımı ile öğrencilerin okul bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi}, journal={International Journal of Social Science Research}, year=2022, pages={100-117} }