B. KÖSE Et Al. , "Tüketicinin Duygu Durumunun Takıntılı Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi," International Applied Social Sciences Congress , Uşak, Turkey, pp.420, 2017
KÖSE, B. Et Al. 2017. Tüketicinin Duygu Durumunun Takıntılı Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. International Applied Social Sciences Congress , (Uşak, Turkey), 420.
KÖSE, B., KAYNAR, İ., & BOZ, H., (2017). Tüketicinin Duygu Durumunun Takıntılı Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi . International Applied Social Sciences Congress (pp.420). Uşak, Turkey
KÖSE, BEKİR, İBRAHİM KAYNAR, And HAKAN BOZ. "Tüketicinin Duygu Durumunun Takıntılı Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi," International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Turkey, 2017
KÖSE, BEKİR Et Al. "Tüketicinin Duygu Durumunun Takıntılı Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi." International Applied Social Sciences Congress , Uşak, Turkey, pp.420, 2017
KÖSE, B. KAYNAR, İ. And BOZ, H. (2017) . "Tüketicinin Duygu Durumunun Takıntılı Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi." International Applied Social Sciences Congress , Uşak, Turkey, p.420.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BEKİR KÖSE Et Al. }, title={Tüketicinin Duygu Durumunun Takıntılı Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi}, congress name={International Applied Social Sciences Congress}, city={Uşak}, country={Turkey}, year={2017}, pages={420} }