K. UYGUN And T. ÇETİN, "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yansıtıcı Düşünme Uygulamalarının Akademik Başarı Ve Tutuma Etkisi," Researcher: Social Science Studies , vol.2, no.3, pp.50-72, 2014
UYGUN, K. And ÇETİN, T. 2014. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yansıtıcı Düşünme Uygulamalarının Akademik Başarı Ve Tutuma Etkisi. Researcher: Social Science Studies , vol.2, no.3 , 50-72.
UYGUN, K., & ÇETİN, T., (2014). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yansıtıcı Düşünme Uygulamalarının Akademik Başarı Ve Tutuma Etkisi. Researcher: Social Science Studies , vol.2, no.3, 50-72.
UYGUN, KAMİL, And TURHAN ÇETİN. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yansıtıcı Düşünme Uygulamalarının Akademik Başarı Ve Tutuma Etkisi," Researcher: Social Science Studies , vol.2, no.3, 50-72, 2014
UYGUN, KAMİL And ÇETİN, TURHAN. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yansıtıcı Düşünme Uygulamalarının Akademik Başarı Ve Tutuma Etkisi." Researcher: Social Science Studies , vol.2, no.3, pp.50-72, 2014
UYGUN, K. And ÇETİN, T. (2014) . "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yansıtıcı Düşünme Uygulamalarının Akademik Başarı Ve Tutuma Etkisi." Researcher: Social Science Studies , vol.2, no.3, pp.50-72.
@article{article, author={KAMİL UYGUN And author={TURHAN ÇETİN}, title={Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yansıtıcı Düşünme Uygulamalarının Akademik Başarı Ve Tutuma Etkisi}, journal={Researcher: Social Science Studies}, year=2014, pages={50-72} }