B. CAN And F. GÜNEŞ, "Öz Düzenlemeli Strateji Geliştirmeye Dayalı Öğretim Modelinin Hikâye Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.2, pp.98-115, 2017
CAN, B. And GÜNEŞ, F. 2017. Öz Düzenlemeli Strateji Geliştirmeye Dayalı Öğretim Modelinin Hikâye Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.2 , 98-115.
CAN, B., & GÜNEŞ, F., (2017). Öz Düzenlemeli Strateji Geliştirmeye Dayalı Öğretim Modelinin Hikâye Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.2, 98-115.
CAN, BEYHAN, And FİRDEVS GÜNEŞ. "Öz Düzenlemeli Strateji Geliştirmeye Dayalı Öğretim Modelinin Hikâye Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.2, 98-115, 2017
CAN, BEYHAN C. And GÜNEŞ, FİRDEVS. "Öz Düzenlemeli Strateji Geliştirmeye Dayalı Öğretim Modelinin Hikâye Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.2, pp.98-115, 2017
CAN, B. And GÜNEŞ, F. (2017) . "Öz Düzenlemeli Strateji Geliştirmeye Dayalı Öğretim Modelinin Hikâye Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.2, pp.98-115.
@article{article, author={BEYHAN CAN KAYA And author={FİRDEVS GÜNEŞ}, title={Öz Düzenlemeli Strateji Geliştirmeye Dayalı Öğretim Modelinin Hikâye Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY}, year=2017, pages={98-115} }