P. CAN, "HİZMET KALİTESİNİN SERVQUAL ÖLÇEĞİ İLE ÖLÇÜLMESİ: UŞAK ÜNİVERSİTESİ MERKEZ KÜTÜPHANESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , vol.6, pp.63, 2016
CAN, P. 2016. HİZMET KALİTESİNİN SERVQUAL ÖLÇEĞİ İLE ÖLÇÜLMESİ: UŞAK ÜNİVERSİTESİ MERKEZ KÜTÜPHANESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , vol.6 , 63.
CAN, P., (2016). HİZMET KALİTESİNİN SERVQUAL ÖLÇEĞİ İLE ÖLÇÜLMESİ: UŞAK ÜNİVERSİTESİ MERKEZ KÜTÜPHANESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , vol.6, 63.
CAN, POLAT. "HİZMET KALİTESİNİN SERVQUAL ÖLÇEĞİ İLE ÖLÇÜLMESİ: UŞAK ÜNİVERSİTESİ MERKEZ KÜTÜPHANESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , vol.6, 63, 2016
CAN, POLAT. "HİZMET KALİTESİNİN SERVQUAL ÖLÇEĞİ İLE ÖLÇÜLMESİ: UŞAK ÜNİVERSİTESİ MERKEZ KÜTÜPHANESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , vol.6, pp.63, 2016
CAN, P. (2016) . "HİZMET KALİTESİNİN SERVQUAL ÖLÇEĞİ İLE ÖLÇÜLMESİ: UŞAK ÜNİVERSİTESİ MERKEZ KÜTÜPHANESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , vol.6, p.63.
@article{article, author={POLAT CAN}, title={HİZMET KALİTESİNİN SERVQUAL ÖLÇEĞİ İLE ÖLÇÜLMESİ: UŞAK ÜNİVERSİTESİ MERKEZ KÜTÜPHANESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences}, year=2016, pages={63} }