M. BAŞAR Et Al. , "Kukset Tekniğinin Öğrencilerin Zıt ve Eş Anlamlı Sözcüklerin Anlamlarına Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.22, no.3, pp.909-922, 2014
BAŞAR, M. Et Al. 2014. Kukset Tekniğinin Öğrencilerin Zıt ve Eş Anlamlı Sözcüklerin Anlamlarına Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.22, no.3 , 909-922.
BAŞAR, M., BATUR, Z., Karasu, M., & Karasu, M., (2014). Kukset Tekniğinin Öğrencilerin Zıt ve Eş Anlamlı Sözcüklerin Anlamlarına Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.22, no.3, 909-922.
BAŞAR, MURAT Et Al. "Kukset Tekniğinin Öğrencilerin Zıt ve Eş Anlamlı Sözcüklerin Anlamlarına Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.22, no.3, 909-922, 2014
BAŞAR, MURAT Et Al. "Kukset Tekniğinin Öğrencilerin Zıt ve Eş Anlamlı Sözcüklerin Anlamlarına Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.22, no.3, pp.909-922, 2014
BAŞAR, M. Et Al. (2014) . "Kukset Tekniğinin Öğrencilerin Zıt ve Eş Anlamlı Sözcüklerin Anlamlarına Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.22, no.3, pp.909-922.
@article{article, author={MURAT BAŞAR Et Al. }, title={Kukset Tekniğinin Öğrencilerin Zıt ve Eş Anlamlı Sözcüklerin Anlamlarına Etkisi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2014, pages={909-922} }